31 Ekim 2009 Cumartesi

Gözlerimde donmuş iki damlasın...

Şu şarkıyı paylaşmak istedim. Bir Türk Sanat Müziği klasiği, ancak fonda piyanoyla slow yorumu da oldukça etkileyici olmuş, her ne kadar işaretli kıtası kesilmiş olsa da...

Sevgiyle kalın,

Şanssız Adam

*****************************
Beste: Selcuk Tekay
Güfte: Ünal Narcin


Unutamazsın

Unuturum diye yorma kendini
Her sevenle beni bir tutamazsın
Bu kadar yürekten sevmişken seni
Öyle kolay değil unutamazsın unutamazsın

Yıllar sonra bir gün beni anarsan
Kulakların değil kalbin çınlasın
Yıllar sonra bir gün beni anarsan
Kulakların değil kalbin çınlasın

Ardından bakıp da öylece kalan
Gözlerimde donmuş iki damlasın iki damlasın
Gözlerimde donmuş iki damlasın

Ardından bakıp da öylece kalan
Gözlerimde donmuş iki damlasın iki damlasın
Gözlerimde donmuş iki damlasın

Ahımın rüzgarı üşütür seni
Benden başkasına ısınamazsın
Yorgun şarkılarla anarsın beni
Öyle kolay değil unutamazsın unutamazsın

Yıllar sonra bir gün beni anarsan
Kulakların değil kalbin çınlasın
Yıllar sonra bir gün beni anarsan
Kulakların değil kalbin çınlasın

Ardından bakıp da öylece kalan
Gözlerimde donmuş iki damlasın iki damlasın
Gözlerimde donmuş iki damlasın

Ardından bakıp da öylece kalan
Gözlerimde donmuş iki damlasın iki damlasın
Gözlerimde donmuş iki damlasın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder